19 november 2012

cakepops voor de kinderen

Naast de prinsessentaart heb ik afgelopen weekend ook cakepops gemaakt. Ik kreeg een bestelling voor 30 kinderen.
Ik heb eerst een proefversie gemaakt, om te kijken of ik dat wel kon waarmaken. Met een hoop gemopper is dit gelukt en heb ik de bestelling aangenomen.
Het is gelukt, maar het kostte ook nu weer veel candymelts en veel gemopper! Met het resultaat was ik best tevreden, maar ik ga zeker nog verder oefenen.
Heb inmiddels gehoord dat ik met het verkeerde merk werk, dus bij de eerstvolgende bestelling ook maar eens goede candymelts kopen!
De kinderen vonden ze gelukkig erg lekker en daar gaat het tenslotte om!!!



2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb ook een popcakes apparaat, maar wil wel weten wat dan het verkeerde merk candymelts zou zijn, en welke de goeie....???
groetjes, esther schuurman

Tinus' taarten zei

hoi Esther,
moet je even weer terug naar facebook, daar hebben we een hele discussie gehad over de candymelts.
Ik had nu de melts van Wilton.

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie plaatst.