18 oktober 2013

Vlinders voor mijn dochter!!!



Vandaag is onze dochter 6 jaar geworden! Al weken keek ze er naar uit en was ze druk met verlanglijstjes, uitnodigingen én het uitzoeken van de taart. Het was voor haar al enkele weken duidelijk dat het een stapeltaart met vlinders moest worden.
Dus ben ik al een avond druk geweest met vlinders maken en lussen voor de strik.

Foto: Avondje freubelen...

De bovenste taart is gevuld met piepschuim (haha, 3 lagen vond ik mooier). De middelste taart is gevuld met een laag bessen-ananasjam (gemaakt door mijn ouders) en een laag tobleronemousse. De onderste taart is gevuld met een laag aardbeienjam (gemaakt door mijn man) en een laag zwitserse room.

1 opmerking:

mtd zei

Heel leuk gemaakt hoor.

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie plaatst.