9 november 2013

Een blauwe taart met Hello Kitty graag

De moeder van Liv heeft bij mij een taart besteld voor haar dochter. Liv is afgelopen week 3 jaar geworden en wilde graag een blauwe taart met Hello Kitty erop!
Mijn dochter heeft geholpen met het maken van de vele hartjes (112 om precies te zijn), ze wordt later vast een goede taartenbakster!!!
De taart is gevuld met een laag bitterkoekjespudding en een laag slagroom met verkruimelde bitterkoekjes.
Liv kwam de taart vanmorgen ophalen samen met haar vader. Ze was heel blij met de taart en wilde eigenlijk meteen het mes erin zetten, haha.

1 opmerking:

Unknown zei

Hai Martine,
Ik zou graag een klein taartje willen bestellen voor Valentijn.
Ik heb alleen een aantal allergieën.. En dat zijn gluten, soja en (geraffineerde) suikers..
Zou jij zonder deze dingen er nog iets lekkers en bijzonders er van kunnen maken??
Suikers is niet erg als er wat van in zit, maar het liefst zo min mogelijk.. Goede vervangers zijn palmsuiker en agave siroop.. Dat de taart dan duurder gaat kosten is helemaal geen probleem..
Hoe kan ik met je in contact komen??

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie plaatst.